tisdag 13 juli 2010

Mysko

Nu är det ganska länge sen ;)

I Söndags så skulle jag tvätta upp piss o bajs sängkläderna men tvättstugan var inte bokad -.-
Jaja.. så jag satt i Bia lägenhet helt ensam tills Carro loggade in på msn.. jag snackade med henne en stund och sen så bestämde vi oss för att fara in till stan och gå och käka på max :)

Vi gjorde helt enkelt en Bia.. åka buss från hertsön och gå på max och sen kolla läget i stan en sväng och sen åka "hem" igen! ;)

Senare på kvällen så gick det och boka tvättstuga så vi gjorde det! Vi tvättade från kl 21:30-00:30 typ.. det tog väldigt lång tid att få alla sängkläder torra!
Senare på kvällen så gick vi bara runt i lägenheten.. snackade lite och sen somnade vi på sängen!

Värst var på morgonen vid 9 ungefär så ringde det på dörren.. jag kollade på Carro och hon puttade till Lisa och jag gick ut i hallen och kollade om det var någon där.. ingen alls! Det var lite konstigt.. Men väntar väl om någon kommer och öppna och sen går man.. jaja tydligen inte den människan! ;)

På dagen så åkte vi ut till Karlsvik och sola och badade.. Jag säger bara det ALDRIG SOLA MERA!!! Jag är sååååå bränd på ryggen och på nyheterna så sa dom att det är inte värmen i sig som är farlig utan det är solstrålningen!
Jaja.. det är bara och smörja in ryggen!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar