lördag 10 juli 2010

Monday

Oj. nu är det länge sen! ;)

På Måndag morgon så åkte vi ut till Unbyn och träffade Raija, David, Viktor och Simon.. shit vad söt han var!! Jag tyckte att han var lite.. men han är tydligen mycket större än Viktor när han föddes! ;)

Jag och Vikor lekte med hans leksaker och han visade mig runt och sån där!
Men det var roligast när han gick och hämtade david för att få gå ut med Tanya (hunden) och sen fick Viktor hålla i Tanya och hon drog iväg med honom runt huset.. det var gulligt! :)

I måndags så var jag också med Lisa, Carro o André och började måla om i Lisas rum.. Brunt blev det!
Det kommer bli superfint när det är helt klart :D
Vi fick ju såklart rensa ut i Lisas rum, alla saker skulle ut, förutom bokhyllen, tv och ett litet bord

När vi var klara med det så fick Lisa inte måla med vitt så vi åkte till Rusta och köpte färg :D
Som sagt brunt vart det eller den heter kakao egentligen :D

Sen när jag kom hem på kvällen så var det bara och packa allt eftersom att vi skulle åka till Mummi och Ukki! :)
Det tog ett bra tag!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar