tisdag 29 juni 2010

Surprice

Idag har jag varit med Lisa efter jobbet :)
Vi började i stan och gick runt lite.. Nu vet jag vad jag ska köpa imorgon för studiebidraget! :D

När vi gick inne på Gina så ringde Lisas chef och sa att hon behövde inte jobba eftersom att det var slut jordgubbar! Jippi men samtidigt inte eftersom att hon förlorar pengar på den :/

Men när vi satt i stan och tog det lugnt så ringde André och surrade med Lisa en stund, och då fick jag en ide, vi skulle åka med samma buss som honom hem till honom!
Vi satte oss på bussen längst bak ungefär och så åkte vi till Banvägen, där hoppade André på bussen som tur var satte han sig i mitten så han såg oss inte och det var ju poängen! ;)

När vi kom ut till g-stan så klev han av typ först och jag o Lisa kutade ut ur bussen efter, men han såg oss inte fortfarande! ;) Men till slut så kunde jag och lisa inte hålla oss för skratt länge så vi började asgarva och då vände André sig om.. Och då såg han oss! ;)

Haha, vi hade i allafall väldigt roligt.. När vi kom hem till André var redan Lampa o Junior där och eftersom så kom det fler och fler! :)
Till slut var det jag, Lisa, André, Lampa, Junior, Bertil, Pär är här, Danne-Gay! Kom ihåg, detta är smeknamn :)

Och nu sitter jag här, har ätit en macka och är snart påväg i säng! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar