söndag 27 juni 2010

Midsommar i stugan


I helgen har vi varit i stugan och grillat, hoppat studsmatta, målat, mm! :)

Det har varit väldigt roligt, jag cyklade ut till stugan på Fredagen, det är ungefär 1.5 mil till stugan cykelväg! :)
Och när jag kom ut så åt vi middag och myste på! :)

Det bästa med stugan är att man kan gå utanför dörren så är man på sin egen tomt liksom och man kan vara ute när man vill och spela fotboll, badminton, hoppa studsmatta, mm.
Det värsta är att det inte finns rinnande vatten i bastun! Det känns som ett måste!

Jag klarar mig utan dator och tv i flera dagar kanske någon vecka också, men jag klarar mig inte utan dusch.. det går inte att tvätta håret liksom.. haha! ;)

Näe, nu ska jag göra lite nytta här hemma innan familjen kommer hem!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar