söndag 6 juni 2010

Gris"fucking"fotbollsmatch!!

Idag har jag varit till Boden och kollat på fotboll och jag säger bara det.. FYFAN FÖR SIF!!!
Dom spelade väldigt bra i början.. båda lagen och killarna kämpade oerhört bra! Men i andra halvlek så började SIF spela mer och mer oschysst.. Bassi blev sparkad tvärs över benen så han flög och det såg precis ut som att benen gick av.. Fyfan vad obehagligt!!
Men killen som gjorde illa honom han fick bara gult kort.. Lite fel, han borde fått rött eftersom att han siktade såg det ut som!

Och jag tycker att domarna borde vara lite bättre vid en sån här match.. Huvuddomaren tänkte blåsa igång matchen med en frispark när Bassi var på väg av från planen med hjälp av Stefan!! Ursäkta, ser du inte att dom är på väg från planen, då kan man ju fan inte sätta igång en match igen!! -.-
Åh.. alla tre domarnas samspel var ju inte det bästa.. Linjemannen på våran sida viftade med flaggan och 10 sekunder senare så blåser huvuddomaren och visar frispark för att Ogge o en annan kille kampade om bollen fast dom två var säkert 1 meter utanför planen!!
ÅH, Jag blir galen på såna domare!!
Äh, det kommer inte ens ett PussHej för att jag är så irriterad, det slutar med:
SUG SNOPP OCH HEJDÅ!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar