måndag 21 juni 2010

E4:n


Idag har man kört till Piteå med familjen :D
Var o kollade på linus match och jag säger bara det:
Jag har varit med om det värsta man kan vara med om!
Hojja, idag hade vi kunnat krockat rejält! 110 km/h på E4:n! Jag skulle köra om i två filit och såg en bil i backspegeln och jag blinkade ut och började svänga kom upp i 120, helt plötsligt så låg bilen som låg bakom först mittemellan mellan mig och vajerräcket på vänstersida!! Jag bromsade, men det var nära att både bli klämd och sedan köra i bakändan på bilen jag skulle köra om!!
Jävligt tur att vi klarade oss undan några skador på oss själv och på bilen! Det var inte långt mellan! Allt hände på mindre än 3 sekunder!
Efteråt var jag helt chockad och hela jag skakade.. Så jävla hemskt!
Jag gjorde exakt som man ska, jag kollade backspegel, sidospeglarna, och sen i dödavikeln och helt plötsligt så fanns bilen bara där!
Jag fick panik först och sen så bromade jag!
Är det inte så att alla som ser att det är en övningskörning ska ju liksom ta hänsyn till det?
Jävla idiot!
Hade lust och köra ikapp ta reg-nummer och sen ringa polisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar