tisdag 1 juni 2010

DM-Kval

Okeej, kom nyss hem efter fotbollsmatchen! :)
Det var superspännande och såklart vann brollans lag! Men det var extra roligt eftersom att Göran dömde, det var ju ett år sen man såg honom sist!
Men det bästa var ändå att Gurra dömde som huvuddomare, jag säger bara det.. Han är såååå söt! Fine, nu har jag sagt det, jag tycker att Gurra är söt!
Okeej, efter matchen så fick jag köra :D Det var lite svårt i början eftersom att det är länge sen jag körde sist, men efter ett tag så fick jag in flytet!
Vi åkte till Örnäset och kolla lite på 96:ornas match och så kom Heidi dit så vi gick till Coop! Som vanligt skrattade vi åt Noomi och åt en massa annat ^^

Sen från coop fick jag köra igen.. Som sagt roligt, men pirrigt!
Att parkera idag det gick väldigt bra! Guldstjärna till mig eller hur pappa? ;)
Näe, nu ska jag kolla runt en massa här på datorn!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar