onsdag 2 juni 2010

Basket på HH


haha nu kommer tredje inlägget :P
Efter modevisningen så cyklade jag o sara ner till HH (Hälsans Hus) för att pojkarna hade prata om att dom skulle dit och lira boll så vi for dit o kollade! Först till en början så satt vi bara och kollade på och sedan övergav Sara mig ;(
Jaja, jag snackade lite med Becca som var där och sedan fick vi vara med och spela! Det var väldigt roligt tills Maid råkade kasta bollen rätt i ansiktet på mig, men det är ingen fara med det.. Jag är väldigt van vid sånt ;)

Vi forsatte och spelade och det var väldigt roligt.. tyvärr hade jag inte sån tur med mina skott -.- Typ inga gick i.. Kan egentligen bero på att jag inte har spelat basket på över 2 år typ ;)
Jaja, övning ger färdighet!
Haha.. dom flesta har ju sina knep och Visar har tydligen att peta på bollen mellan motståndarens ben bakifrån till och med.. HAHAHA och en annan kille.. Jag vet inte vem, han kör in fingrarna i röver på folk!
Jaja, så länge man inte skadar folk!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar