torsdag 27 maj 2010

Yesterday

Okeej, vi börjar med gårdagen! :)
Igår efter praktiken for jag till Heidi o Johan och gick ut med Noomi och sedan cyklade jag in till stan och mötte upp Lisa!
Vi gick på H&M och jag hittade äntligen min tröja <3 Tyvärr fanns inte leggingsen :/ Men när vi hade gått en stund på stan så kände vi att vi vart hungriga, så vi gick på Exotic och jag bjöd Lisa på middag.. det var skönt att sitta i lugn och ro och bara prata om typ allt :)

Sen efter middagen så åkte jag hem, bytte kläder och åkte till UH, jag trodde Sara skulle komma, men det gjorde hon inte :/
Jaja, vi spelade Cirkus och jag o mimmi förlorade.. Men roligt hade vi i allafall!

Sen ringde Heidi och frågade mig om vi skulle ut och cykla, så vi tog en cykeltur till Storheden och jag säger bara det!! TUR DET! Nu har jag äntligen köpt min parfym <3 Me love it!
Vi gick runt lite inne på Ica Maxi och sedan åkte vi hem igen..

När vi var på väg hem så började vi prata om nått och så sa jag "smulligt" och Heidi säger att det inte är ett ord! Tex: Om jag inte hade svängt så hade det smulligt! Är inte det ett ord??

Men när jag kom hem så satte jag mig vid datorn, tänkte blogga, men klockan vart mycket så det är därför jag skrev idag! PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar