måndag 17 maj 2010

Wii

Jaha, idag har jag varit på skolan och gjort lite nytta ;)
Hade svenska prov.. inte lätt.. Kanske om man hade pluggat så ^^

Mellan alla rasterna så har vi suttit i solen och pratat.. Superskönt :D
Alla lektionerna kändes bara såå onödiga! I allafall matten, där är vi klara, men Jonas kan inte släppa oss för att om han gör det så kommer rektorn och då blir det ett väldigt liv :/

Efter skolan så gick jag på stan en sväng med Susanna, vi satte oss på Floras Kulle och satt där och snackade en stund, sedan gick vi hemåt!

När jag kom hem så åt vi middag och sedan for jag ut en sväng med Heidi! :)
Vi cyklade till Gültzaudden och kollade där.. ASKALLT i vattnet!
När vi hade varit där så cyklade vi till Lulsundet, mycket varmare vatten där.. Heidi tog sig ett dopp! ;)


Efter allt badande så cyklade vi hem till Heidi o Johan och spelade ett jätteroligt Wii Spela!
Haha, det var verkligen skoj.. Jag behövde minst en 2:a för att knuffa tillbaka Mario till början och vad för man för siffra då, om inte 1?!
Haha, båda började skratta och helt plötsligt satt Noomi (hunden) i famnen på oss båda!

Men det har varit en bra kväll idag! :)
Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i sängen! sov gott alla!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar