söndag 16 maj 2010

Surprice

Dagen började med att Heidi kom förbi och hämtade mig, sedan prommenrade vi till buss stationen och hoppade på bussen till Sundsvall!
men såklart hoppade vi av bussen i Piteå sedan började vi gå igen.. Denna gång hem till Linnea!
Där fick jag en ögonbindel och sedan bar det ut mot bilen! Vi åkte säkert 20 varv runt i en rondell!

När vi stannade efter en mycket gropig färd så skulle jag gå en sväng med dom.. Sedan tog dom av ögonbindel och vi stod utanför Piteå Havsbad! :D
Linnea o Heidi gick in och jag stod kvar utanför.. Men jag har ju inga badkläder med mig!
Såklart var min egen mamma inblandad i detta! ;) Mamma hade ju packat ner mina badkläder allt rätt, väldigt imponerad!

Väl inne på PH så åkte vi allt.. Tratten till vattenfallet!
Sedan vart vi hungriga och gick upp och käkade och sedan badade vi lite mera!
När vi blev less så gick vi upp och duschade och sedan åkte vi tillbaka hem till Linnea o bakade kladdkaka och åt glass! :)

När vi var klar så låg vi på deras bakgård och solade! :)
Man kanske får lite färg i sommar i allafall, men än så länge så har ju inte ens den riktiga sommaren börjat!

Till slut vill jag bara tacka Linnea och Heidi som gav mig en toppen dag! Tusen Tack tjejer! Detta kommer sitta kvar länge!
Just det.. haha jag berättade ju om rondellen.. det visade sig vara Nolia Parkeringen ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar