söndag 30 maj 2010

Gårdagen

Okeej.. Jag kan berätta lite om gårdagen!
Igår var jag med Carro o Lisa på stan, vi gick på Gina Tricot.. fan vad stort liksom! :)
När vi gick runt där så kände jag hur jag fick tväront i huvudet och halsen.. Då bröt liksom förkylningen ut..
När vi skulle cykla hem så mötte jag Heidi i stan och hon sa att hon skulle komma förbi oss efter att hon hade följt sina kompisar till tåget så jag åkte hem och väntade!

Under tiden jag väntade på Heidi så bakade jag en banankaka igen och den vart supergod!
Sen när hon hade kommit så gjorde jag i ordning middag.. det vart pasta och pastasås typ.

Lite senare på kvällen så åkte vi in till UH och var sociala med folket.. Heidi fick även testa Wii Fit alltså balansplattan! Vi spelade även Chicago och tyvärr förlorade jag igen ;)

Efter UH så åkte vi hem till Heidi för hon ville baka banankaka hon med ;)
Under tiden kakan var i ugnen så spelade vi Mario Party igen.. askul men jag förlorar som vanligt!
Det var gårdagens kväll!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar