tisdag 11 maj 2010

Första dagen hemma igen

Jaha.. idag är det då Tisdag.. Jag orkade inte fara till praktiken idag, var såå trött imorse så.. Jaja, jag vaknade vid 14:00 och då gick jag upp, slog igång datorn och sen dess har jag dunkar musik från dom nya högtalarna som brollan min har fixat under tiden jag har varit borta! :)
Tack så mycket Brollan! <3
Idag har jag som sagt börjat att packa upp.. jag har lagt alla mina kläder i tvätten så nu är tvättkorgen full ;)
Ikväll ska jag inte göra nått alls, kolla lite på tv med mamma :P

Det var så gulligt igår när jag kom hem, så mötte Felix (katten) mig i dörren och jag tog upp honom, inget mer med det.. Men Tomas (den andra katten) han har gått efter mig hela dagen idag, går jag in i köket så kommer han efter och nu när jag skriver detta så ligger han och sover i min fåtölj, Mattes lilla älskling sover gott! <3>
Näe, nu ska jag kanske ta tag i allt små plock som ligger på sängen! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar