tisdag 11 maj 2010

Allting har en lösning

Haha, detta inlägg ska handla om bara en sak! Kan inte avslöja nått för jag kommer inte ihåg vad det heter ;)

Jaja, i allafall så när man verkligen vet vad man vill ha.. men man får ändå känslan av att man inte kommer få det heller.. Det gör så jävla ont i hjärtat liksom.. det spelar ingen roll om det är en guldfisk eller om det handlar om nått väldigt stort som tex att köpa ett hus på 2 miljoner.
Jag vet vad jag vill ha och jag vill ha det NU, men jag vet att det går liksom inte att ordna!

Men jag tror att allt handlar bara om tid.. mycket eller lite spelar nog inten roll egentligen, men man måste bara kunna ge det tid! :)
Det kommer alltid en lösning/svar på allt, men om det är bra eller dåligt att man inte avgöra förän den dagen lösningen liksom kommer!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar