torsdag 6 maj 2010

The Day before tomorrow!

Idag så vaknade jag väldigt tidigt.. Jag vaknade lite före 5 men jag gick inte upp förän halv 6 :)
Det var ju dags att öppna idag.. skönt då hinner jag fara och köra med Gunnar vid 1 idag, det känns som att nu måste jag verkligen börja satsa på körkortet eftersom att jag fyller ju 18 om en vecka! :D
Hoppas det blir en lugn dag idag men ganska lite barn ;) haha nej då, det spelar ingen roll hur många som kommer det beror bara på hur dom sköter sig! Men det går säkert lika bra som alltid!

Sen efter körskolan ska jag hem och packa ner det sista och sedan komma ihåg och köpa tuggummi till flyget, vill inte "paja" mitt vänster öra!
Sen senare ikväll så får jag se vad jag hittar på.. men det lär ju bli chill ikväll.. Kolla lite film eller nått sånt och sedan såklart sova!

Näe, nu ska jag gå för att en liten ledsen kille har precis kommit hit och han känner inte vikarien så.. Plikten kallar!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar