torsdag 27 maj 2010

Dagens citat:

Just det!!
Jag måste bara berätta om dagisbarnen, idag när jag skulle hem så skulle ju alla barn såklart krama mig.. det är roligt att dom verkligen tycker om mig! :)
Men jag såg att Kevin såg lite ledsen ut och så kom han fram till mig och gav mig en kram och när han kramade mig så viskade han i mitt öra:
- Fröken, vet du? Jag älskar dig!
Detta är dagens citat och det är som sagt från Kevin, 3 år!

Men erkänn gulligt! <3
Och tidigare i veckan så kom Johanna springandes efter mig och jag trodde det hade hänt nått så jag vände mig om och frågade vad som hade hänt och så svarade hon:
- Du är min bästa kompis, så du får komma på mitt kalas!

Haha, det var också jättegulligt! Så nästa vecka ska vi ha kramkalas eftersom att det är sista veckan innan sommarlovet och sedan ser man dom inte förän till hösten! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar