tisdag 16 mars 2010

Walking in Memphis!


Idag så tog jag på mig kläderna och stoppade i hörlurarna till mobilen och begav mig mot praktiken! :)
Det var skönt väder, solen sken och mitt knä gjorde inte ont!
Det tar ungefär 10 min att gå till dagis.. så man hinner rensa tankarna under den lilla tiden!
Såklart lyssnade jag på Calle med Walking in Memphis det är därifrån rubriken kommer :)
Som sagt skönt att rensa tankarna lite och så när jag gick där så slog det mig, ikväll ska jag gå ut och promenera, men jag har ingen att gå med :( tråkigt det, men det blir väl att gå själv och lyssna på musiken som dunkar i mina öron!
Det är skönt att vara för sig själv någon timme, men jag skulle hellre spendera den timmen med dig :)
Näe, nu ska jag hinna med annat innan lunchen är slut! :P
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar