torsdag 18 mars 2010

Socialt


Idag så gick jag hem från praktiken.. det gjorde jag rätt i! :) Jag kom hem åt lite och sedan kröp ner i sängen med Tomas vid min sida, mysigt säger jag bara!
Kollade lite film och till slut somnade jag! Vid halv 3 så kommer min bror hem och väcker mig.. och jag som bara skulle sova 30 min till.. jaja, jag har med annat under tiden också! :)
haha nu undrar ni säkert vem Tomas är.. haha i allafall ni som inte riktigt känner mig, det är min katt, här kommer en bild på honom! :)
Sedan vid halv 5 så for jag iväg till Carro och var där en stund och surrade med henne, alltid lite roligt!!
Sedan drog jag till hallen.. vi hade match mot Hertsön och det gick sådär, tjejerna spelade väldigt bra, men dom hade kunnat spelat bättre! ;)
När matchen var klar så skyndade jag mig till bussen och for in till uh en sväng, trevligt att träffa folket <3
Surrade om det mesta och spelade Buzz såklart!
Näe, idag ska jag inte sitta o nattsudda, nu ska jag sova!
God Natt!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar