måndag 15 mars 2010

Måndag kväll


För bara en lite stund sen kom jag hem från Helmer! :)
Jag for dit vid 17:45 ungefär.. och då hade hon fullt upp att städa sitt rum så jag satt o lyssnade på musik sedan så kommer Hubert dit och var social med oss en stund, sedan skulle hon iväg på "dejt" med en kille ;)
Helmer fortsatte och städa och jag satt och småpratade med henne.. samtidigt som vi satt och väntade på Dudde (Sanna)
När hon kom så gick vi ut för att dom skulle röka, då kom Tony o Adam förbi på sina moppar :P
så vi stod och surrade med dom en stund och sedan gick vi in för att kolla på "Guldfeber med Erik o Mackan"
haha som vanligt fick vi skrattanfall, men om vi inte har det så är det något som inte alls stämmer :/
Men idag var vi oss själv och tur det! ;)
Näe nu ska jag kolla tv och sedan sova!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar