måndag 22 mars 2010

Ett gott skratt förlänger..

Idag på morgonen så for jag till skolan som vanligt, jag fick väldigt mycket gjort, snart klar med allt! Skönt! :)
När vi kom till matten sa matteläraren att dom som inte hade rester eller omprov fick sluta.. och vem kunde ha fått g? JAG såklart! Så glad.. det trodde jag inte!
Jaja, så jag satt på skolan och insåg att engelskan ides jag inte gå på.. så jag gick till stan och mötte upp Lisa, Maria o Carro så gick vi en sväng runt lite och sedan for jag hem för att äta middag och sedan till Carro för att umgås med dom igen!

Efter middagen så hoppade jag på bussen och drog till Hertsön :)
Skönt att kunna sitta med brudarna o spela 500, tyvärr spelade vi inte klart.. men vid ungefär 19:30 så bestämde vi oss för att gå en sväng innan bussen så vi gick runt på Ica och sedan upp till bussen, där väntade en tant som trodde att vi hade sniffat kokain.. haha och vi skojade med henne att vi hade det och då sa hon att om det hade stått en civilpolis i närheten så hade dom tagit våra namn och då sa:
Lisa: Helmer
Jag: Helge
Carro: Hubert!
Och sedan så började vi skratta igen! ;) Typiskt oss liksom ;)
Min egen bror sa något klokt här för någon dag sen.. han ansåg att jag är odödlig eftersom att jag skrattar varje dag och det sägs ju att man förlänger livet om man skrattar! ;)
Haha så ni bara vet, jag är odödlig! Fan vad stolt jag är i det fallet!
Jaja, sängen ropar att jag ska gå o sova nu!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar