onsdag 28 oktober 2009

Träning på SSAB

Shit vad jag är trött, jag kom nyss hem från ett 2 timmars långt träningspass med Celina :)
Vi har pratat om att vi ville fara o träna hela veckan så ikväll bestämde vi oss!
Jag hade kollat med pappa om han kunde köra oss när dom ändå skulle till sin träning, så pappa lämnade av oss lite före halv 7 ungefär.
Vi satte igång nästan på en gång, vi cyklade i 10 minuter och det var asjobbigt eftersom att sadlarna var äckligt obekväma och man fick ont lite här och där.. haha
Sedan så var det nästan bara killar där och äntligen blev banden lediga så vi gick dit och körde ett ganska bra tag.. skönt att få springa av sig lite ;-)
Första gången vi skulle springa så kom det en kille som var kanske kring 30 + och han sprang vi väldigt snabb takt och så började han svettas och jag säger bara fy fan vad han luktade jag trodde jag skulle spy så jag började springa saktare så jag höll på att flyga av bandet och Celina bara garvade.. för hon kände typ ingen doft för hon hade bandet längst in! Typiskt henne ;-)
Sedan så varvade vi mellan löpband, styrke o rodd
Och det var roligast med löpbanden eftersom vi körde intervaller i ungefär 10 min och jag säger bara att det gav asmycket i benmusklerna..
Vi får väl se hur mycket träningsvärk man har imorgon då! Men jag tycker att träningsvärk är ganska skönt.. det känns som om man har gett allt o lite till då :)
Näe, nu ska jag kolla lite på tv och sen sova!
God Natt o KRAM

1 kommentar:

  1. Det är ju inte precis tanken att man ska lukta god parfym när man är och tränar :P

    SvaraRadera