måndag 19 oktober 2009

Sjuk igen...

Men åh, säger jag bara.. mamma o brossan har varit sjuka eller mamma är fortfarande det, men nu så smittade dom mig också.
Jag fick feber på Torsdagen hög feber 39 grader och sen så ont i halsen och en massa annat skit. Sen sov jag jättemycket så febern skulle försvinna, men icke det gjorde den inte.. så jag fortsatte att sova men den är inte riktigt borta ännu.
Men som grädden på moset så fick jag ju ont i tänderna, huvudet, bihålorna och i örnonen och det kan betyda att jag har fått bihåleinflamation.
Men jag måste bli frisk idag, eftersom att imorgon så har vi träning och linnea hinner inte lägga upp den och Bettan måste jobba så jag har redan gjort i ordning det, men idag måste jag vila och ta det lugnt så kan jag fara o jobba imorgon! :)
Nepp nu ska jag sova en stund :P
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar