söndag 11 oktober 2009

Jaha.. söndag igen

Idag har jag inte gjort mycket alls.. jag har fixat lite i mitt rum och sånt!
Senare ikväll så ska jag kanske cykla till Godishuset och jag ids :P
Det börjar redan bli mörkt ute och det är ju inte så roligt, men när det kommer snö så blir det ljusare ;)
Imorgon är det skolan igen -.- jag är sååååååå less på den, fattar inte varför helgen måste gå så fort.. jag kom på att vi hade läxa till i Fredags och jag glömde den men jag får väl lämna in den i morgon då! Jag får även hoppas på att Therese kommer imorgon, för vi ska redovisa om Kristdemokraterna inför klassen.
Jag tänkte bjuda på en bild på mig själv från igår.. jag hade tråkigt så jag fixade mitt hår lite.. haha det blev ganska snyggt!

Det kommer ett inlägg med nästan bara bilder kanske någon kort rad och sedan lite olika bilder! :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar