fredag 15 januari 2016

Kärlek

Jag har börjat funderat mer och mer på att äkta kärlek är sällsynt..
Jag vet inte heller om jag ska tro på äkta kärlek då jag är tveksam att få uppleva nått sånt den närmsta tiden efter allt med separationen med Andreas och sen idioten efter Andreas jag trodde kunde bli nått men så fel jag hade då han ljög och fortfarande är ett svin!

Den senaste tiden har jag kollat mycket film o film kärlek ser så fint ut.. Men det är för att det är just på film..
Jag hade gärna haft lite film kärlek, en kille som tar en med storm och verkligen visar upp en för hela världen och allt är perfekt!!

Där är också en anledning till att jag tvivlar på kärlek just nu!
Samtidigt vad gör det?
Jag har min älskade häst och hund o mina vänner o min familj, jag behöver ingen för tillfället men det hade varit trevligt med någon o kolla film med, ring o surra i telefonen innan man ska sova, messa gulliga saker, sova med, framförallt någon som pussar o kramar på en ofta :)
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar