onsdag 9 april 2014

Vem är jag idag?

Jag tänkte för mig själv idag liksom vem jag är!
Om man kollar dom gamla inläggen så är det inte liksom jag längre!
Mitt liv idag är inte alls detsamma som tidigare!

Mitt liv idag består av en egen lägenhet på 69kvm fördelat på 3rum och kök :)
Här bor jag med mina älskade sambo Andreas, våran lila skit hund Eddi som fyller 2 år på Söndag och sen våra två lurvtussar Sprak och Zimba, det är våra två katter, Sprak är svart och Zimba är orange och vit.
Jag älskar verkligen våran lägenhet, allt med den, stort och mysigt vardagsrum, köket är ganska detsamma som i förra lägenheten, lite större :)
Sen har vi Eddis rum, haha nej så bortskämd är inte Eddi, utan det är gästrummet, men Eddi älskar att ligga där inne på sängen och sova för sig själv!
Vårat sovrum är lite större än tidigare och tre garderober vilket innebär att alla mina kläder ryms! JIPPI! :)
Hallen är nog den rummet som är nästbäst, den är stor och rymlig!
Fördelen med lägenheten är också att det är en hörnlägenhet och den ligger på första våningen! :)

Sen det som inte heller är som "tidigare" är att jag har en häst Corall, helt och hållet min nu! :)
Hon är helt underbar, gammal men vis.. eller vänta nu? Gammal men pigg!!
Hon har sina dagar då hon tror att hon bara är ett litet barn, hon kan busa när man är ute och rider ibland, det har börjat blir mer och mer sällan vilket är både skönt men lite tråkigt!
Det kan ju vara skönt och rida en häst som sköter sig men det är också kul när hon kör ner huvudet och viker in höger framben samtidigt som hon hoppar runt med baken! HAHA!
Men jag älskar henne bara mer för det!

Jobb då, ja jag jobbar knappt nått.. Vill egentligen inte springvikarierar längre, utan göra nått nytt! :)
Har varit på arbetsintervju i Måndags vilket gick ganska bra tycker jag.
Idag har jag även sökt fyra andra jobb, hoppas iallafall någon hör av sig och vill ha mig på intervju!
Andreas jobbar med att köra taxi vilket han verkligen trivs med, skönt!
Jag skulle också vilja träffa rätt och hitta drömjobbet! Vet inte riktigt vad exakt jag vill jobba med..
Men det jag vet är att eget företag av någon slag skulle jag vilja ha och jobba ganska mycket hemifrån med det! :)
Drömma kan man ju alltid göra och det är viktigt att drömma! :)

Annars är väl mitt liv helt okej!
Jag har faktiskt mycket och tacka min mamma och pappa för det för att dom har uppfostrat mig till den personen jag är idag!
Sen min bror är också ett enormt stort stöd trots att han är lite som har inte skulle ha blivit, men jag älskar verkligen min familj!
Ja det är väl lite mer om mig själv! :)
Hoppas ni fick en liten lätt inblick i mitt liv nu och att ni fortsätter och läsa min blogg!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar