söndag 18 augusti 2013

Hit och dit och här och där

Ha, det där med ett inlägg per dag sket sig.. Min telefon tjorvar ska försöka fixa det sen :)

Ikväll vad tanken att jag skulle vara hemma och se film med Andreas och Eddi, men det sket sig.. Andreas åkte på Piteå Cruising och jag skulle bara sitta hemma, men då ringde Carro och frågade om jag skulle umgås med dom, men det kunde jag inte för Eddi kan inte vara hemma själv ännu, men vi tränar det! :)
Men jag ringde min bror och frågade om han kunde vara med Eddi och det kunde han, så jag drog iväg med b-rudarna och Johan o Burra! :)
Så vi hamnade på Olearys ett tag! :)

Men nu ligger jag nerbäddad i sängen med världens mysigaste vovve bredvid mig i väntan på att husse/älsklingen ska komma hem! :)
Bjuder på en bild på min vackra underbara bästa vän Lisa!

Näe, nu ska jag sussa sängen, är för trött för att vara vaken!
God natt och Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar