fredag 30 augusti 2013

(Dag) Drömmar

Nattens dröm.. HALLELUJA säger jag bara! ;)
Jag drömde att jag var tillsammans med en kille (känner honom) och han var helt gullig hela tiden, överraskade mig med middag, presenter, mm.

Tänk att bara en sådan liten sak som att någon lagar middag åt en kan ha stor betydelse! :)
Jag kände verkligen att min dröm hade gärna fått vara verklighet istället för en dröm!

Mitt förhållande nu med Andreas känns faktiskt ganska tråkigt om jag ska vara ärlig!
Vi bråkar ofta.. Sen så hjälps vi inte åt..
Det känns inte som att Andreas tar något som helst ansvar.. Så därför hade jag verkligen stannat i drömmen ett bra tag till! :)

Inte så att jag skriver att det är piss och skit mellan mig och Andreas eller att jag tänker lämna honom (det har jag inga planer på) eller att buhu tyck synd om mig för det är inte meningen!
Det jag vill få ut av detta är att man kan inte få allt, men så länge man kan försöka så spelar det ingen roll om man inte lyckas till 110% för så länge man försöker så vill man ju ha en förändring! :)

Man önskar att drömmar ska vara verklighet, men ibland känns det som att drömmar är verkligehet också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar