tisdag 4 juni 2013

Facebook status imorse

Måste vara världens bästa flickvän/sambo! :)
Väcks kl 6.38 av att Andreas hostar så han spyr ute i hallen, vad gör jag? Jo, går upp nyvaken och torkar upp det!
Sedan kommer Andreas och lägger sig igen.. vad händer då? Jo han hostar tills han spyr utanför sängen, vad gör jag? Jo, går upp och torkar upp det!
Vad hände med allt papper som jag torkade upp med?
Jo, det hamnade i toastolen.. Vad händer där om inte stock i avloppet.. Vad gör jag? Jo, jag ställer mig och fixar det!
Som sagt händelserik morgon så då passar jag på att kasta i mig frukost och glida iväg mot stallet medan älsklingen åker på lektion :)
Hoppas ni andra haft en bättre morgon än mig iallafall! ;)
 — i/på Eddis Place

Hojja säger jag bara.. Jag är ju den som städar upp allt som har med piss, skit, spya, kompost, mm i detta hushåll.. Jag gör ALLT för Andreas klarar inte av det.. och det är ju bättre att ta det på en gång än att vänta tills det börjar lukta ännu mer än vad det redan gör från första början! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar