onsdag 3 oktober 2012

Shiiiiiit...

Idag var jag ledig, Andreas skulle till AF och vi skulle lämna in bilen på verkstad, men AF det sket han i! Dålig stil!!
Men vi bestämde att vi skulle till stallet också redan före 11 så vi hann med det före vi skulle vara på Volvo! :)

I stallet så bestämde jag att jag skulle ta en sväng med Corall i skogen, och det gick superbra, hon hade så mycket energi att det enda hon ville var att galoppera! :)

När vi kom tillbaka efter en timme, då så hör jag min lilla hund skälla som en galning!
När vi kom närmare, då ser jag hur han springer lös med hästarna!
Visst, bra att han kan springa lös.. Men ni skulle ha sett hur skitig han var!!!

Suck, det blev badet när vi kom hem, första gången vi duschade honom och det gick otroligt bra!!! :)
På bilden sitter han ju ner så det syns inte så bra, men checka tassarna och tänk 10 gånger värre, då borde ni förstå hur illa det var! ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar