måndag 17 september 2012

ja..

Detta inlägg är lite tankar och funderingar..

Ibland känns det som att vi inte förstår varandra, fast vi är så nära, jag berättar en massa saker, men du verkar ändå inte förstå.. 
Ibland när jag säger saker som jag verkligen menar, vill, har gjort, drömmer om, mm.. så skojar du bara bort det.. Det är väldigt jobbigt.. 

Jag vet inte hur jag ska göra för att få dig att förstå! Men jag ska fortsätta och försöka tills den dagen du inser det! :)
Allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordnar sig! :) <3 div="div">

Visst, vissa som läser detta kanske tycker att det är barnsligt, löjligt, mm att skriva det här på internet, men jag lägger ut det för att det kanske finns en möjlighet att det finns fler som känner likadant! :) 
Isåfall, släng i väg en kommentar här nedan eller skicka ett mail : Hannaaat@hotmail.com 

PussHej <3 div="div">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar