fredag 6 juli 2012

Helgens äventyr, eller så inte..

Igår skickade jag iväg Andreas till Piteå på Midnight Sun, Dragracing för er som inte vet ;)
Som sagt han åkte igår vid kl 6 tiden och då for jag och Eddi och badade med Lisa, Carro och Remus, skönt att Eddi fick leka av sig ;)

När vi kom hem så gjorde vi inte alls mycket, Carro följde med hit en sväng och sen när Carro åkte så satt jag vid datorn och Eddi låg på soffan.. Har insett att jag och Andreas inte är ensamma om att prata i sömnen, det gör faktiskt Eddi också, man blir som man umgås ;)

Idag skickar jag iväg lillhjärtata som ska få vara med "mommo o moffa" i helgen så jag kan åka och jobba.. vi har tyvärr inte ´hunnit hela vägen fram med att Eddi ska kunna vara själv ännu, men vi tränar för fullt! :)
Näe nu ringde det på dörren så nu är dom här för att hämta min lilla krabbat och jag ska ta och göra mig klar för jobbet!
Ha en bra dag allihopa! :)
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar