fredag 20 april 2012

Inte min dag!!

Hojhojhoj, idag har det inte alls varit min dag! -.-
Känns som att har varit emot mig!
Vi skulle låna mammas och pappas bil ut till Alvik för att Andreas var tvungen och köra hem Volvon som vart avställd idag, men när vi kom ut på parkeringen så säger mamma att bilen har punka på höger fram däck..
Så vi kastade in sommardäcken i bilen och började köra mot Alvik, men i Kallax då upptäcker vi att vi tar oss aldrig till Alvik på sådär lite luft, så vi skulle byta däck!

Men då så finns det ingen special sak för att få bort vissa bultar i däcket.. Så jag sliter ut alla saker i bagageutrymme och bara skriker och är förbannad!
Till slut så hittar vi allt och byter det punkterade däcket! ;)

Väl i Alvik så bestämde jag mig för att byta alla däcken så nu sitter sommardäcken på! ;)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar