lördag 14 april 2012

IKEA

Haha ojojoj, bloggandet går ganska trögt :/ det har inte funnits tid att skriva och inget heller kul och skriva!
Jaja, livet trevar på som vanligt, jag jobbar hela tiden, riktigt skönt! :D

Igår var vi upp på IKEA i Haparanda och det var supertrevligt! :)
Carro o Johan var med oss, trevligt att genomföra detta efter allt prat om det! :)

Så jag och Andreas fyllde en kundvagn med saker som vi behövde till lägenheten! :) skönt att vi har allt nu.. Förutom en taklampa till sovrummet och en till hallen och en till vardagsrummet.. Sen måste vi upp och köpa våran tv-bänk som vi ville ha men insåg att den inte rymdes i bilen! :/

Jaja, då har vi en anledning och åka dit igen! ;)
Igår kväll så agerade jag taxi så Andreas och Fredrik fick gå ut på krogen och roa sig, så då fick jag köra finbilen som jag alltid har velat köra och nu när jag äntligen har körkort så fick jag köra den! :D
Tycker om Fredriks bil jättemycket!!! :)
Men jag tycker mer om Fredrik än hans bil! Haha!

Jaja, nu idag/ikväll så har jag och Andreas bara suttit i soffan och glott på tv hela dagen, sååååå skönt! :)
Näe nu börjar filmen om, så nu ska jag kolla klart och sen krypa ner i sängen!
:)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar