tisdag 13 mars 2012

Bättre sent än..

Sådär ja!
Nu har det minskat med saker som jag skulle göra!
Igår så fick jag körkort! :) JIPPI!!!!
Så jag fick köra nästan överallt igår, ändå en härlig känsla, men det känns ändå lite som att jag fortfarande övningskör när vem som helst sitter i bilen!

Sen så har jag och Andreas fått en lägenhet så vi ska flytta den 15 Juni till Porsön, ska bli hur mysigt som helst! :)
Nu ska vi äntligen få flytta ihop!
Just det! Idag så har jag och Andreas varit tillsammans i 11 månader så nästa månad så får vi se vad vi gör, har pratar om Bio och go mat!

Sen är Andreas klar i skolan så nu finns även har ute på Arbetsmarknaden! ;)

Det känns som om allt har fått en positiv vändning! :)
Näe nu ska jag göra mig färdig för lite jobb idag och sen efter jobbet, hem och mysa med Andreas! :) det ser så skönt ut där han ligger och snarkar! :)
Ha en bra dag alla!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar