måndag 20 februari 2012

Fullsmockad dag!

Ojoj, idag har man börjat 7.30 och det blir en lång dag :)
Först ska man jobba med dom underbart söta små barnen och den trevliga personalen!
Måste bara säga att jag trivs sjukt bra här med alla barn från alla avdelningar och även all personal på hela stället!
Detta är ett toppenställe!

Sen slutar jag iallafall 16.30 och då ska jag förbi med gamle gode vän, Carro! :)
Ska snacka skit en stund innan jag ska röra mig hemåt för att tvätta!
Idag ska jag och Älsklingen tvätta tillsammans! ;) får se hur det går!
Egentligen är det Andreas som måste tvätta, men han vet inte hur tvättmaskinerna fungerar så jag måste hjälpa honom! ;)
Men men då kan jag också passa på och tvätta ;)
Näe nu ska jag gå ut igen, end of break! :)
Ha det bra idag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar