tisdag 7 februari 2012

Älskling, jag vet hur det känns!

Idag har jag och Andreas varit förlovade i 3 månader och snart varit tillsammans i 10!
Min kärlek till honom blir bara starkare och starkare! <3
Tänk vad tiden går fort, det känns som om det vore igår vi träffades! ;)

Jag är så glad att jag for och mötte upp Carro o Lisa på Hertsön den där gången, och att jag valde och följa med och åka bil med dom!
Jag är ännu gladare att jag tog steget och tog kontakt med Andreas och allt det där!

Tänk vad mycket som kan hända på bara ett år! :) <3
På den korta tiden fann jag min Stjerna, jag såg honom på himmelen och plockade ner honom!
Men det har kommit en massa bra ur det också, hans familj är underbar fast små tokiga ;)
Och för att inte tala om hans bästa vän, Fredrik! :)
Allt kan inte bli mer än bättre! (:

Lars Axel Andreas Larsson Stjerna, jag älskar dig över allt på denna jord! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar