lördag 24 december 2011

Nu är det jul igen, julen är här!

Igår var man och inhandlade dom sista julklapparna :)
Det blev en massa saker, julklappar till mamma, pappa, brorsan, älskligen, Fidde, Julia, Yvonne, Lasse och Matte! :)
Många paket att slå in när man kom hem! :)
Hoppas alla får glädje av dom!

Just nu är vi och firar lilla julafton med min urgulliga farmor! Åh vad jag älskar henne, hon är så söt!
Jag berättade om min klocka som jag fick av älsklingen och då passade jag på att fråga om farmor hade någon klocka och då svarade hon:
- jo min klocka ligger här på bordet, men jag trycket på den så ofta att Stefan (min farbror) måste komma hit och ladda upp batterierna i klocka!
Farmor har en sådär klocka som talar om vad klockan är eftersom att farmor är blind!

Näe, nu ska vi fika och mysa här innan vi ska hem till Kalle anka! :)
Ha en bra jul och sköt om er och era nära och kära!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar