torsdag 13 oktober 2011

Mobil bloggning

Jaha.. Nu har jag fixat så att jag kan blogga via mobilen så då passar jag på o testa det nu ;)

Idag vart jag hemma, ringde jobbet o sa att jag hade blivit sjuk.. Har haft sprängande huvudvärk i tre dagar.. som tur är så är jag inte bokad imorgon för jobb för hippsvipps så ringde Örnäsets Folktandvård o ville att jag skulle komma till tandläkaren på sista kollen :)
Så imorgon står tandläkarbesök högst upp på listan! :)

Idag har jag städat klart mitt rum som jag började möblera om igår eftersom att jag har beställt en ny säng :)
Ut med det stora klumpiga skrivbordet o in med en större säng till början av nästa vecka :)

Näe nu börjar klockan bli mycket o jag måste lägga mig för o sova, ska försöka o blogga imorgon :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar