fredag 21 oktober 2011

Irriterad

Igår kväll så bestämde jag o Andreas att vi skulle fara till korvgubben o beställa mat!
Vi lånade bilen av mamsen o min "lilla" bror (som är snart 20 cm längre än mig) fick såklart följa med :)

Det regnade som bara den så Andreas o Linus fick gå in o beställa medan jag satt i bilen o spelade spel på mobilen ;)

Andreas beställde mat o till mig beställde han ett skrovmål med BARA sallad o sen Coca-Cola till det!
När vi kommer hem o packar upp maten så öppnar jag min mat.. Och där... Där är det, OST, SALLAD OCH DRESSING!!
Tror ni jag vart arg?!

Jag tog telefonen o ringde o förklarade deras misstag och dom bad om ursäkt o sa att dom skulle kompensera detta o då valde jag att jag ville ha kuponger!
Så nu är det bäst för dom att det kommer hem kuponger o gör det inte det.. Då kommer jag ringa till huvudkontoret o förklara allt!

Nu tycker ni kanske att jag överreagerar, men det gör jag inte.. För såhär är det, jag kan ju inte äta varken ost eller dressing för jag tål inte ägg eller mjölk så jag fick ju knappt någon mat!
Men dom har gjort fel o förhoppningsvis så ska det rättas till! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar