onsdag 19 oktober 2011

Hardy work work

Imorse så tänkte jag ta sovmorgon o inte jobba alls, men då dök det upp jobb på Lövskatans som jag ville ha.. Men då hann någon annan få det, fan vad less jag vart!!!! Jag vill ju vara på "min" förskola!

Jaja, efter det så dök det upp nytt jobb på haga och det ville jag ha för jag har varit här många gånger innan o kän er alla barnen :)
Såklart fick jag vara här, 12.00-16.00 men hippsvipps så ringde dom o frågade om jag kunde komma kl 9.30-16.00 istället, såklart kunde jag det, skönt med lite längre dag :)

När jag kom hit så frågade dom om det var okeej o var till 16.15 istället, en kvart hit eller dit, det spelar som ingen roll så nu sitter jag här på min rast, känns skönt o jobba :)

Ikväll kommer ny sängen :D då har vi fullt upp med den, slänger in en bild ikväll på den!
Ha en bra dag allihopa!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar