fredag 14 oktober 2011

6 månader med Älsklingen

Tänkte blogga igår men jag orkade inte :p
Igår så "firade" jag o Andreas att vi hade varit tillsammans i ett halv år :)

Efter dom här 6 månader så har min kärlek bara vuxit sig starkare och starkare!
Har saknat dig varje dag du inte har varit med mig, alltid längtat efter att få vara i dina armar igen!
Att känna din mjuka varma kropp mot min innan jag ska sova, varje gång du pussar mig i pannan o säger god natt, älskar dig, det är det bästa jag vet <3
Sen finns det ju för och nackdelar med dig o nackdelen är att du snarkar nå så Gud förbannat men det är också en fördel för att om jag vaknar mitt i natten så hör jag att du lever o ligger bredvid mig!
Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord, men det så vill jag bara säga:
Jag älskar dig, Andreas Larsson Stjerna <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar