söndag 4 september 2011

Barnvakt

Oj.. vet att jag har blivit dålig på att blogga.. men jag har haft jobb hela veckan.. varit helt slut i kroppen efter varje dag!
Igår var jag o Andreas barnvakt åt dom två änglapojkarna, Simon o Viktor.. Det var superkul! :)
När vi kom hem till dom så åt vi gomiddag, plättar o jordgubbssylt och om man äter det då blir man ganska grisig om man äter med händerna ;)
Så vi fick helt enkelt bada efter middag :)

Efter badet så byggde vi lite med lego men sen började simon o bli trött så jag la honom medan viktor o andreas busade i soffan.
Men det vart lördagsmys med tom o jerry kex o lite dricka medan vi tittade på Pocahontas :)

Sen när pojkarna somnade så satt jag o andreas o kollade på CSI som visades hela natten :D
Vid halv 2 tiden började vi rulla hemåt igen och då var det i princip bara o krypa ner i sängen o sussa!

Jag tyckte det var roligt o vara barnvakt åt pojkarna eftersom att det är liksom inga problem dom är så snälla o söta :) Får hoppas Raija vill att jag är barnvakt fler gånger :)

Näe, nu ska jag hitta på nått dom sista timmarna av min ledighet.. Imorgon börjar allvaret igen, jaja det är roligt o jobba o sen är det pengar så jag ska inte klaga! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar