lördag 16 april 2011

Slöa kväll med barngeni

Igår kväll vart det o vara med stadsbyborna som http://lisacarinab.blogg.se/ säger! ;) Vi spelade Barngeni igår kväll och jag vann men inte med så mycket egentligen, det visar bara hur allmänbildad man är ;) Såklart kom Lisa o Carro på delad andra plats! YEAH, Girls rule! ;) Senare vart det o åka lite bil och såklart träffar man folk då.. Mycket knasigt folk var det denna gång också! Sen drog vi hem till Carro och alla somnade en efter en och tillslut somnade även jag tre timmar, men när jag väl vaknade så var det kört.. Då kan jag verkligen inte somna om! Men det finns ju värre saker än att inte kunna somna om, det är när jag inte äter frulle på morgonen, då börjar jag må illa och är nära på att spy och fråga min inte varför jag blir så för jag vet inte! "/ Näe, vad ska man göra ikväll då? Ja ni, ingen aning ännu, blir väl ringa till trasdockorna och kolla om vi ska hitta på nått, annars blir det nog att bara vara hemma o ta det lugnt, kan egentligen behöva det, men jag hatar o sitta still o inte göra nått! Jaja, vi får väl se vart näsan peckar ikväll då! PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar