torsdag 14 april 2011

Skit händer vid fel tillfällen

Asså shiiit.. fick nyss ett samtal från Andreas som frågade om jag hade pratat med Fredrik nått idag och det har jag ju inte så jag hade ingen aning om vad han tänkte med det.. Men då säger han att Fidde (fredrik) är på akuten, men ingen aning om varför!

Fatta orolig man blir när man får höra nått sånt och man har ingen aning om vad det är som har hänt, hoppas att det inte är nått allvarligt för annars blir det ingen roadtrip imorgon! :(
Det är ju Fidde som har längtat mest skulle jag tro! Och igår skojade han om att tänk om han skulle bryta benet och slippa jobba men ändå kunna köra bil imorgon!
Och vad händer idag?? Jo han hamnar på akuten!!!
Fyfan vad orolig jag är när man inte vet vad som har hänt!
Håller tummarna för att det inte är nått allvarligt!
Nu kan jag bara sitta o vänta på vad det är som har hänt och sen får jag väl se vad jag gör! :(
PussHej <3

1 kommentar:

  1. Men han mår ju bra just nu så då är det ju lugnt! :D Vi tar stockholm en annan dag! ;)
    Puss å kjam

    SvaraRadera