fredag 8 april 2011

- Mycket som har hänt

Okeej.. nu har det ju hunnit hända så otroligt mycket sen sist jag skev nått långt och seriöst! :) Vi kan ju börja i "rätt" ände! 1. Har lärt känna nytt folk 2. Mindre folk i cafegruppen :( 3. Fixat skype (haha, låter helt fuckat) 4. Skjutit upp alla jävla fucking läxor till sista sekund!! 5. Sett byn 6. Skött praktiken (Y) 7. Tagit bort Psykologi A 8. Nöter körteori!!! Och en massa mer.. Egentligen så är det kanske dax o börjar slänga iväg ett inlägg varje dag för att då är det ju mycket roligare och läsa! Kan också berätta att jag har sovmorgon till 12:40 VARJE Fredag ;) Sköööönt :) Så ni blir det och skypa lite med Dannlish och sen ska jag väl krypa ner i min nybäddade säng och somna in i drömmarnas land! :) Hoppas att John Blund har nått trevligt med sig att drömma om i natt då :) Näe nu ska jag fixa klart allt o sen sova! PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar