lördag 9 april 2011

- Byahäng = alla somnade

Okeej dax o blogga om vad som hände igår :)
Igår kväll så åkte vi till byn med pojkarna och vi satt bara på våra rövar och snackade om allt möjligt, mycket trevligt!
Pojkarna skrämde skiten ur oss.. Vi skulle gå ut och röka och så sprang pojkarna före oss och smällde igen dörren och precis efter det så smällde det på fönstrerna och jag, carro och lisa flög upp och brudarna slänge sig i sängen och jag i stolen.. fyfan vad vi skrek!!
Men när man blir svintrött då är detta svinkul:
- Knock Knock
- Whos there?
- No one!

Sen senare mot morgonkvisten så somnade alla en efter en :)
När klockan var ungefär halv 8, då började jag väcka Lisa och sen vaknade resten en efter en och sen skjutsade pojkarna hem oss och det första jag gjorde var att äta frulle och sen sova! ;)
Ikväll jobbar jag och sen får jag se vad jag ska göra efter det!

Näe, nu blir det o äta glass och sen göra sig klar och dra iväg!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar