onsdag 12 januari 2011

Ögoninfektion

Nu blir det en morgon bloggning hära.. Idag blir det och vara hemma.. Igår for jag till läkaren eftersom att jag hade fått någon skit i ögat, läkaren sa att det är en ögoninfektion.. alltså inte ögoninflammation, det är ganska stor skillnad, what ever.. Det smittar inte i allafall!

Det jobbigaste med att det sätter sig i ögat är ju att man känner sig totalt handikappad eftersom att man är van vid att se allt på båda sidorna, som det är just nu så måste jag vrida hela huvudet åt vänster för att ens se nått på den sidan..
Jag har även väldigt ont i halsen igen.. fattar inte varför det alltid ska sätta sig i halsen hela f*ckingtiden.. Känns orättvist! Jag ska börja säga till kroppen varje kväll:
- Om jag måste få ont någonstans.. Sätt inte det onda i halsen i allafall!
Tänk ändå om det skulle funka?

Så nu håller jag på med en salva mot skiten i ögat som ska användas 2 gånger om dagen i 7 dagar!
Känns ju toppen, eller hur?
Så idag blir det ingen praktik, ingen körlektion och inget UH.. Måste även fixa någon som kan ta mitt pass!

Näe nu ska jag krypa ner i sängen och sova vidare så man blir av med skiten.. det gör ont att blinka! "/
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar