söndag 2 januari 2011

Nyårhäng

Jahaapp, nu är det 2011 den 2 Januari och jag har nyss ätit middag och vaknade faktiskt för ungefär 1 timme sen.. Vi for till Micke igår och var där med socialt folk, fyra killar o tre tjejer var vi. Killarna drack och en efter en somnade dom.. tillslut vid 4 tiden ungefär då var det bara, Lisa, Carro, Alex och jag kvar vakna i köket, där satt vi och snackade till 9 tiden.


Alex var svintrött men snäll som han var så satt han uppe med oss tills vi skulle gå hemåt.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, mycket om skola och olika ämnen, svenska, matte, engelska, religion, mm.
Alex var en mycket social människa om man jämnför med dom andra som somnade!

Men samtidigt så kan man ju förstå varför Nisse somnade, han var superfull och kom knappt ihåg våra namn så han frågade oss vad vi hette hela tiden, haha.
Han var väldigt söt när han satt där och inte riktigt hängde med. När han skulle ut och röka så följde alla med för den sociala biten, men när vi skulle in så fick Nisse inte av sig skorna, så jag fick hjälpa honom och jag lovar, det var som att hjälpa en slängdocka, tungt och svårt! haha

Men jag tycker att första helgen på det nya året har varit väldigt bra! :)
Man har ju hunnit träffa väldigt mycket nytt folk på så kort tid, tur att Facebook finns ;)
Näe, nu ska jag kolla runt på internet, även kolla film och sen somna om igen!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar