lördag 15 januari 2011

Inte lätt o vara tjej

Okeej ikväll så ska man till lisa o umgås med b-rudarna och ha lite skitsnack! ;)
Sen får vi se vad boysen säger så får vi väl umgås lite med dom också!
Men idag tog det inte en timme o hitta kläder i allafall, det gjorde det igår, haha!

Men jag har hur mycket kläder som helst men typ inget som går o matcha med.. Det är riktigt mycket o tänka på när det gäller kläder!
När man väl har hittat kläder så måste man komma på frisyr som ser bra ut.. Haha, jag har typ alltid utsläppt, plattar håret emellanåt också!
När detta är klart så måste man även sminka sig.. Fast det är typ lättast! :)

Det är inte lätt o vara tjej alla gånger! Ibland känner man bara för ett par mjukisbrallor o en myströja istället för helt "fint"
Näe, nu ska jag se klart min film som jag började se igår och sen käka nått och sen vänta på att Lisa ska höra av sig!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar