torsdag 13 januari 2011

Hurtbulle

Jag känner mig ganska hurtig eftersom att jag har gått från stan till Willys och sen vidare hem! :)
+ att jag gick fram o tillbaka till pratiken idag!
I vanliga fall så åker jag buss typ överallt! Skönt och gå för sig själv med musik i öronen och det var inte ens kallt väder heller! :D

Får väl se om jag går till hallen också.. Beror på tidsplanen! ;)
Vad ska man hitta på ikväll då? Hm, ingen aning, jag går dit näsan peckar, det är väl ganska smart? Annars kanske man går in i nått ;)

Näe, snart kommer kusin vitamin hit så jag ska väl vara social med henne en stund.. Som ni kanske märker så blev det inget tv-spelade, haha! Blir nog o spela ikväll efter träningen eftersom att imorgon har man sovmorgon till 12:40 :D
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar